piątek, 25 marca 2016

Chusta męska rzecz!

Uwielbiam momenty kiedy mężczyzna mówi, że coś jest nie dla niego lub nie dowierza, że coś działa :) a jednak czasami się myli :)

Mieszko z Tatą
Muszę się podzielić wielką radością dla mnie :) zamotałam dziś Mieszka u taty i u wujka - nie myślałam, że dojdzie do takiego momentu. Mężczyźni często unikają chust, tym bardziej motanie sprawiło mi mnóstwo radości, a widok Mieszka w chuście nie u taty bardzo mnie ucieszył :)
Mimo ewidentnych luzów to są dwa wielkie sukcesy!

Chusta jest dla każdego, kto chce być blisko ze swoim Maluchem. Jest dla takich osób, które potrzebują pomocy w ogarnięciu się z Dzieciem, które płacze i ciągle potrzebuje być na rękach. Jest dla tych, którzy nie mają siły nosić, a muszą to robić bo zęby, bo gorączka :) Jest dla tych, którzy nie chcą zaniedbać relacji bliskości z Dzieckiem, ale CHCĄ MIEĆ WOLNE RĘCE :)
Chusta jest dla każdego, dla MAMY, która w ciągu dnia musi zrobić mnóstwo rzeczy i jednocześnie musi zająć się Szkrabem domagającym się bliskości.
Chusta jest też dla TATY, który wraca zmęczony z pracy i nie ma siły na noszenie, ale sam ma potrzebę pobycie z Maleństwem blisko :) Może wtedy pograć na konsoli, na komputerze, pomyć naczynia, może wtedy wszystko :) I wcale nie wygląda "babsko" bo CHUSTA TO TEŻ MĘSKA RZECZ!

 Arek - tata Mieszka "To jest całkiem wygodne i nie męczy tak jak noszenie na rękach. Do tego czuć jak szkrab oddycha, rusza się, przytula - taka namiastka ciąży. Tylko bez negatywnych efektów :)"
Mieszko z Oskarem

Oskar - nie dowierzał, że ta "firanka" może utrzymać Mieszka i odciążyć kręgosłup "Na początku z chustą czułem się trochę niepewnie, ale po kilku minutach zrobiło się całkiem przyjemnie 
i praktycznie. Dziecka prawie nie czuć i cały czas można mieć sytuacje pod kontrolą"

3 komentarze:

  1. Witam dostałam info o twoim blogu od dziewczyny na IG wczoraj dotarła do mnie chusta kolkowa i nie jestem pewna czy dobra pozycję ma moje 3 miesięczne maleństwo. Zastanawiam się czy jest możliwość spotkania się na jakiejś lekcji instruktazowej. Jestem z piły i jestem godzinowo dostępna cały dzień. W razie czego to mój e-mail karus-5@o2.ok z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Karolina Nowak.

    OdpowiedzUsuń