poniedziałek, 23 lutego 2015

start

Witajcie!
Dziś jest pierwszy dzień, w którym biorę swoje marzenia we własne ręce i spróbuje je zrealizować choć w części - dlatego powstaje ten blog. To ma być miejsce, w którym będzie można znaleźć sposób na nudę oraz podstawowe informacje, które pomogą nam zrozumieć proces rozwoju naszych małych skarbów. Chciałabym, żeby to miejsce żyło więc będę starała się jak najczęściej pisać, jednocześnie przeplatając informację naukowe z pomysłami jak walczyć z nudą. Oczywiście nie będą to tylko moje autorskie pomysły - wszelkie źródła będę starała się podawać :)
A teraz kilka informacji o mnie:
Mam na imię Karolina. Mieszkam w województwie Wielkopolskim. Aktualnie pracuję w biurze a popołudniami prowadzę zajęcia umuzykalniająco-rozwojowe dla dzieci w wieku od 0 do 4,5 . W tej chwili prowadzę 3 grupy: jedną w wieku od 1-2 i dwie w wieku od 2-3. Ponadto w miarę moich możliwości staram się udzielać a oratorium salezjańskim jako wychowawca i animator muzyczny. Wśród moich pedagogicznych doświadczeń jest również czas, kiedy byłam nauczycielem rytmiki w przedszkolu :)
Więcej informacji z pewnością pojawi się w kolejnych postach :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieję, że już niedługo blog będzie pełen życia :)
Karola

"Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym." (Phil Bosmans)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz